همراه تحصیلی | انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته

مشاوره تخصصی انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه

همراه تحصیلی | انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته

مشاوره تخصصی انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه

تحصیل پزشکی در دانشگاه لوئیجی وان ویتلی

دانستن مزایا و معایب تحصیل در ایتالیا برای علاقه مندان به تحصیل در ایتالیا بسیار ضروری است. اینکه قبل از رفتن به یک کشور خارجی برای تحصیل از تمامی مزایا و معایب زندگی و تحصیل در آنجا با خبر باشید، خیلی به شما کمک می کند و از قبل آمادگی رویارویی با این چیزها را دارید.

مزایا و معایب تحصیل در ایتالیا چیست؟

با همه چیز از کانال‌های ونیز گرفته تا مکان‌های تاریخی رم و فلورانس، و شگفتی‌های ساحل آمالفی، جای تعجب نیست که تحصیل در ایتالیا یک انتخاب ایده‌آل برای تجربه شما باشد – حداقل ما مطمئناً اینطور فکر می‌کنیم! ایتالیا چیزهای زیادی برای تحصیل برای دانشجویان دارد (و پیتزا، راویولی و بلینی تنها بخشی از این لیست هستند) به همین دلیل است که این کشور یک مقصد محبوب برای تحصیل در خارج از کشور است! با ما همراه باشید تا در مورد بعضی از مزایا و معایب تحصیل در ایتالیا با هم بخوانیم.

نه تنها می توانید قبل و بعد از هر وعده غذایی ژلاتو بخورید، بلکه می توانید از غذاهای باورنکردنی، مردم پر جنب و جوش و فرهنگ گرم نیز لذت ببرید. ایتالیا رمانتیک و جذاب است و عاشق آن نشدن بسیار سخت است. این جایی است که تا آخر عمر آن را به یاد خواهید آورد... هر بار که می روید، روز شماری می کنید تا بتوانید برگردید.

در هنگام تصمیم گیری برای برنامه های تحصیلی در ایتالیا، دانستن نکات خوب و بعضی نکات بد که باید انتظارشان را داشته باشید به شما کمک میکند.

آزمون IMAT

چرا تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا؟

تحصیل در ایتالیا کلاسیک است. با بسیاری از دانشگاه‌های مشهور و پذیرش آزاد بازدیدکنندگان بین‌المللی، دانشجویان سال‌هاست که به ایتالیا هجوم آورده‌اند. دانش‌آموزان به آمدن خود ادامه می‌دهند زیرا نه تنها می‌توانید خود را در زبان و فرهنگ (و غذا!!!) ایتالیا غرق کنید، بلکه می‌توانید تجربیات آموزشی باورنکردنی به دست آورید، به‌ویژه اینکه توسط مکان‌های تاریخی بسیار احاطه شده‌اید. تقریباً انگار در کتاب درسی تاریخ خود زندگی می کنید، به هیجان انگیزترین شکل!

اگر برای تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا به نکاتی نیاز دارید، توصیه می‌کنیم تا جایی که می‌توانید ژلاتو بخورید و در شهر مورد نظر خود قدم بزنید تا با دانستن مسیر خود و داشتن مکان‌های مناسب، احساس کنید که محلی هستید. در طول روز این فرصت را خواهید داشت که با تمرکز مطالعه کنید و ایتالیایی خود را تمرین کنید، و سپس وقتی شب فرا رسید، با یک وعده غذای خوشمزه از خود پذیرایی کنید.

imat.gif

مزایای تحصیل در خارج از کشور ایتالیا

به عنوان دانشجوی تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا (علاوه بر مد شگفت انگیزش؟!) باید انتظار چه چیزهایی داشته باشید؟

  1. 1. مکان های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد.

برنامه های تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا در تمام شهرهای بزرگ وجود دارد که ایتالیا را به مکانی عالی برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. رم، میلان، ونیز، فلورانس - شما آن را نام ببرید، حتما در این لیست هستند! همه این شهرها گزینه‌های فوق‌العاده و مناسبی برای تحصیل در خارج از کشور هستند، که اغلب در سراسر جهان چنین نیست. برخی از کشورها تنها چند گزینه دارند، اما ایتالیا شهرهای مختلفی دارد که تجربیات متفاوتی را ارائه می دهند. رم را برای تاریخش، یا ونیز را برای رمانتیک بودنش، یا فلورانس را برای جذابیتش انتخاب کنید. برای هر نوع مسافری یک شهر ایتالیایی وجود دارد (و یک غذا بر پایه پاستا و ماکارونی برای هر نوع غذاخوری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.